Recensie WWW-serie 4 – Collin door Anita de Groot:
Collin is het laatste deel van de WWW-serie van Miranda Hillers en ik heb me weer prima vermaakt met het boek. Dit laatste deel doet zeker niet onder voor haar eerder verschenen WWW-titels, over de mannen: Dex Kai en Liam. Het boek is prima los te lezen en in (on-) willekeurige volgorde lezen kan ook.

Collin (bijnaam: Handyman) is letterlijk en figuurlijk de hekkensluiter. Collin is keeper en aanvoerder van het voetbalteam waar de mannen allemaal inzitten. Het team doet het goed in de competitie en ze kunnen deze weer winnend afsluiten. Maar een machtige Rus (De sponsor van WWW) denkt daar anders over. De machtige Rus wil de boel saboteren, de WWW-boys moeten dan tweede worden, maar dat gaat tegen Collins principes in. Hij wil rechtvaardigheid en hij zal dan ook alles op alles zetten om dit te voorkomen. Maar wanneer “ze” aan Megan komen, staat Collin niet meer zo stevig in zijn schoenen.

Megan zag Collin voor het eerst in een kledingzaak waar zij haar zonnebril liet liggen. Ze laat bij de caissière haar telefoonnummer achter, zodat zij haar kan bellen als haar zonnebril gevonden wordt. Dezelfde avond nog slaat het noodlot toe in Megans leven. Stapje voor stapje probeert zij haar leven weer op de rit te krijgen. Dat gaat zeer moeizaam totdat zij op een feestje Collin weer tegen het lijf loopt.

Miranda heeft met deze laatste WWW-titel weer een uniek pareltje geschreven, dat ik weer in één ruk uitlas. Persoonlijk baal ik ervan dat deze New Adult serie stopt, maar gelukkig wil Miranda Hillers waarschijnlijk nog personages gebruiken om daar een boek voor te maken (een spin-off), zoals ze laat weten in het nawoord. Ik ben zeer nieuwsgierig en laat me graag verrassen, nog even geduld tot volgend jaar november.

4**** voor Collin

Love of my life, Queen zong het al en Miranda schrijft er 4 prachtige verhalen over en maakt ze visueel met haar prachtige covers van Dex, Kai, Liam en Collin!

Dank je wel Miranda Hillers voor het beschikbaar stellen van Collin (e-book).

★★★★
Titel: WWW-serie 4 – Collin | Auteur: Miranda Hillers | Uitgeverij: MH Books | Categorie: New-Adult | Uitvoering: paperback/ e-book | 298 pagina’s | ISBN13: 9789492792082 | Verkrijgbaar sinds: november 2018 |Recensent: Anita de Groot | Datum recensie: 7-12-2018 | Prijs: €18,95 | Bestellen