Ik hou van jou

Standaard

Ik hou van jouIk hou van jou

Oer-Hollands Valentijnsboekje

De allerliefste versjes en liedjes zijn gebundeld in dit oer-Hollandse boekje, voor jouw eigen allerliefste.
Met versjes, liedjes en prenten van onder meer Max Velthuijs, Annie M.G. Schmidt,
Hans Andreus, Hans & Monique Hagen en vele anderen.

Het perfecte cadeau voor de allerliefste!
Voor alle leeftijden.

Recensie: Dinsdag 14 februari is het wederom Valentijnsdag de dag om tegen de mensen om wie je geeft te zeggen: Ik hou van jou!

Een leuk symbolisch boekje om die dag te geven is het Puur Hollandse boekje Ik hou van jou. Het boekje kun je zeer eenvoudig personaliseren, op een van de eerste pagina’s is daarvoor ruimte gelaten. Het leuke handzame boekje bevat mooie gedichten van diverse bekende Nederlandse auteurs, waaronder Hans Kuyper en Claudia de Breij met afbeeldingen van minstens even bekende illustratoren, zoals o.a. Fiep Westendorp en Annemarie van Haeringen. Het boekje laat weer eens zien hoeveel schrijf en tekentalent Nederland rijk is, het toont een bonte verzameling talentvolle mensen waar we als klein landje trots op mogen zijn.

Winactie: Maak nu kans op dit leuke romantische boekje laat hieronder in een reactie weten wie jij dit boekje met Valentijnsdag cadeau zou willen geven en waarom.
(let op, nieuw op deze website: je reactie is dan niet direct zichtbaar).

★★★win
Titel: Ik hou van jou
Auteur: Divers
Uitgeverij: Leopold
ISBN13: 9789025871284
Categorie:
Pagina’s: 24
Uitvoering: hardcover
Thema’s: liefde, Valentijnsdag, gedichten
Verschijningsdatum: 18-01-2017
Recensie: Sandra Hutchison
Datum recensie: 24-01-2017
Prijs: €5,00
Bestellen

»

  1. Voor mijn moeder. Ze vraagt altijd of ik nog een leuk boek voor haar heb en misschien
    kan ik haar met Valentijn verrassen met dit leuke boekje.

  2. Ik heb wel een vriend maar we zijn allebei niet zo heel erg van de romantiek. Mijn moeder wel en mijn vader ook niet zo…. Dus mijn plan is. Ik geef dit boekje aan mijn vader om het aan mijn moeder te geven ❤ Dan heeft zij ook weer helemaal een leuke dag!

  3. Ik wil dit boek graag winnen om aan mijn vriend te geven. 3 maanden geleden ben ik bij hem ingetrokken en heb ik het dorp waar ik ben geboren na 28 jaar, een uur verderop verlaten. Mijn vriend ziet dat ik het soms moeilijk heb nu ik zo ver van mijn familie vandaan woon en hij is zo ontzettend lief voor mij. Hij weet dat ik van hem hou maar ik wil hem graag dit boekje geven.

  4. Wat een leuk en liefdevol boekje. Ik zou het aan mijn zoon geven, niet alleen omdat ik zielsveel van hem hou maar ook omdat hij zo graag poëzie schrijft en er ook al wat (klein) succes mee heeft gehad. Dit boekje zou hij super fantastisch vinden.

  5. Ik zou hem zo graag aan mijn man willen geven, omdat hij al meer dan 25 jaar lief en leed met mij deelt We hebben veel meegemaakt en dat wil ik niet als vanzelfsprekend nemen Liefde is zo mooi en bijzonder, dat moet je steeds weer koesteren en geven

  6. Ik zou dit boekje aan mijn zoontje Mauro van 7 geven. Hij kan al goed lezen en met dit boekje kan ik hem op een hele leuke manier uitleggen wat liefde en valentijn is!

  7. Erg leuk boekje om te winnen voor mijn Valentijn! Alle jaren m’n maatje, buddie, hartendief en trotse vader van onze 2 kanjers!

Geef een reactie

